Logo en huisstijl nodig, of restylen?

Je overweegt om een logo en huisstijl te ontwikkelen, dan wil je wel graag weten wat de investering is en wat je ervan mag verwachten.

Een goede briefing is echt noodzakelijk

Het is bepalend voor een goed resultaat. Vooraf nadenken over de belangrijkste uitgangspunten en doelstellingen van je logo voorkomt teleurstellingen. GREAT ID heeft een checklist voor je die je als leidraad kunt gebruiken. Deze kun je hier downloaden. ‘Een goede briefing is immers het halve werk’.

Download checklist

Logo en huisstijl, wat komt er bij kijken?

Het maken van een logo is niet zomaar even een tekening of een symbool met tekst op papier zetten. Het is een uiterst complex proces. Om jou en ons tijd te besparen hebben we dit in een aantal stappen teruggebracht. Dit om redenen dat we ervan uit gaan dat je graag maximaal betrokken wilt zijn bij het hele proces.

Logo en huisstijl, wat kost dat?

GREAT ID werkt met vaste, (vooraf afgesproken) prijzen. Voor het ontwikkelen van een logo moet je denken aan een investering vanaf 450 euro. (zie ook onze Great Deal pakketten) Het hangt van veel factoren af wat de daadwerkelijke investering is. Logisch natuurlijk, want je wilt als bedrijf of instelling onderscheidend zijn, daarom is en blijft het maatwerk. Onze tarieven zijn helder en transparant, hierdoor kun je exact budgetteren en kom je nooit voor verrassingen te staan.

Logo en huisstijl, wat levert het op?

Het is bewezen dat de eerste indruk direct goed moet zijn. Effectief ondernemen is in de eerste plaats: je weten te onderscheiden. Alleen een goed product of dienst bieden is vandaag de dag meestal niet meer voldoende. In de strijd om de gunst van de klant telt dat je herkent moet worden als een duidelijke en aantrekkelijke partij. Een goede visuele identiteit (logo en huisstijl) draagt daar in grote mate aan bij. Zonder een professioneel logo en huisstijl hebben je investeringen in marketing, reclame en communicatie veel minder effect.

Bekijk onze portfolio